INFORMACJA O URZĘDZIE - TEKST ETR
Informacja o Zespole Szkół w Jabłonnie w tekście łatwym
do czytania – ETR (EASY TO READ).
Logo tekstu łatwego do czytania i rozumienia: głowa nad otwartą książką i podniesiony w górę kciuk w geście OK.
Zespół Szkół w Jabłonnie
W skład Zespołu Szkół w Jabłonnie wchodzą:
Przedszkole Publiczne w Jabłonnie oraz Szkoła Podstawowa im.
Stanisława Konarskiego w Jabłonnie.
Adres Zespołu Szkół to Jabłonna Druga Jabłonna Druga.
Do szkoły prowadzą dwa wejścia – jedno od strony szkoły podstawowej, a drugie od strony byłego gimnazjum. Wejście od strony gimnazjum jest odpowiednie dla osób z niepełnosprawnościami, starszych i dla mam z dziećmi oraz wózków. Jest również możliwość wjazdu wózkiem od strony nowej sali gimnastycznej.
Zdjęcie budynku Zespołu Szkół w Jabłonnie. Wejście dostosowane dla osób niepełnosprawnych.
Dyrektorem Zespołu Szkół w Jabłonnie jest Pani Maria Brodowska.
Zastępcą dyrektora jest Pani Anna Gaczkowska.
W szkole obecnie zatrudnionych jest 39 nauczycieli i 13 pracowników niepedagogicznych.
Jeśli przyjedziesz do nas autem zaparkuj na specjalnie oznaczonym miejscu. W pobliżu wejścia
do budynku, po lewej stronie jest miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Miejsce parkingowe jest oznakowane i pomalowane kolorem niebieskim z białym symbolem niepełnosprawności.
Zdjęcie miejsca parkingowego dla osób z niepełnosprawnościami.
Jeśli chcesz się z nami skontaktować możesz:
• napisać wiadomość i wysłać ją na adres e-mailowy:
• zadzwonić pod numer 81 561 05 25
• przyjść do sekretariatu szkoły lub umówić się telefonicznie lub mailowo na spotkanie.
Wszystkie informacje o szkole można znaleźć na stronach
internetowych:
http://zsjablonna.gminajablonna.pl/
https://zsjablonna.bip.lubelskie.pl/







