Zespół Szkół w Jabłonnie
Wygenerowano: 10-12-2024
Zespół Szkół w Jabłonnie - zsjablonna.gminajablonna.pl
Przejdź do treści
Przejdź do Wyszukiwarki
Przejdź do mapy strony
Przejdź do Menu
Zatrzymaj animacje
Wyszukiwarka
Strona główna
Mapa strony
RSS
Kontakt
Jesteś tutaj
PROJEKT EFS+ "WDROŻENIE PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH W SZKOŁACH GMINY JABŁONNA" Numer projektu: FELU.10.03-IZ.00-0099/23
PORADY LOGOPEDY
PORADY LOGOPEDY
Poniższe materiały będą Państwu pomocne w pracy nad wymową z dzieckiem w domu.
Strony w dziale
Filary terapii logopedycznej
Podstawą terapii logopedycznej jest ZAUFANIE do logopedy, którego zadanie polega na rozwijaniu i utrwalaniu konkretnych umiejętności dziecka za pomocą ćwiczeń logopedycznych. Kolejną ważną rolę w procesie terapii odgrywa WSPÓŁPRACA z rodzicami...
więcej »
Centralne Zaburzenia Przetwarzania Słuchowego /APD/
Międzynarodowa Klasyfikacja Chorób ICD-10 klasyfikuje zaburzenia przetwarzania słuchowego /APD/ jako "inne zaburzenia percepcji słuchowej"- są one zespołem objawów spowodowanych trudnościami w zakresie identyfikacji, dyskryminacji, rozróżniania i...
więcej »
Urządzenia cyfrowe a rozwój mowy dziecka.
Dziecko spędzające czas przed ekranem zostaje pozbawione obcowania z drugim człowiekiem. Jego słownictwo nie wzbogaca się, a mowa i wymowa nie mają okazji do rozwijania się w naturalnych sytuacjach komunikacyjnych. „Normalny rozwój ludzkiego mózgu...
więcej »
ĆWICZENIA LOGOPEDYCZNE
1. Ćwiczenia słuchowe – stanowią bardzo ważną grupę ćwiczeń logopedycznych, ponieważ często opóźnienia czy zaburzenia rozwoju mowy pojawiają się na skutek opóźnień rozwoju słuchu fonematycznego/ tzw. słuchu mownego/. Stymulując funkcje słuchowe...
więcej »
Jak pomóc dziecku z zaburzeniami przetwarzania słuchowego?
Jeżeli diagnoza potwierdzi występowanie u dziecka APD – koniecznym jest objęcie go wsparciem terapeutycznym, opartym na trzech filarach: poprawie środowiska akustycznego w środowisku dziecka; treningu słuchowym przeprowadzany pod opieką...
więcej »
Ćwiczenia słuchu fonematycznego dzieci w różnym wieku.
Fonemy to najmniejsze elementy mowy. Dzięki słuchowi fonematycznemu potrafimy prawidłowo je rozróżniać. Dziecko z zaburzonym słuchem fonematycznym słyszy prawidłowo, jednak ma problem z analizą zasłyszanych dźwięków. W takim przypadku niezbędne są...
więcej »
ZALETY CZYTANIA DZIECIOM KSIĄŻEK
Rozwijają język i słownictwo Książki są źródłem nowych słów i pojęć, z którymi dziecko mogłoby się nie spotkać w codziennym życiu. Nowe pojęcia pomagają niewątpliwie wzbogacić słownictwo dziecka, co przekłada się na lepszą komunikację i...
więcej »
Menu
LOGOWANIE DO DZIENNIKA UONET+
DOKUMENTY SZKOLNE I PRZEDSZKOLA
pokaż / ukryj podkategorie
Statut Szkoły Podstawowej im. St. Konarskiego w Jabłonnie z dnia 10 kwietnia 2024 roku
pokaż / ukryj podstrony
Aktualizacja Statutu Szkoły Podstawowej im. Stanisława Konarskiego w Jabłonnie z dnia 2 września 2024r.
Statut Przedszkola Publicznego w Jabłonnie z dnia 7 maja 2024 roku
SZKOLNY PROGRAM WYCHOWAWCZO – PROFILAKTYCZNY ZESPOŁU SZKÓŁ W JABŁONNIE
UCHWAŁA + SZKOLNY ZESTAW PODRĘCZNIKÓW I MATERIAŁÓW ĆWICZENIOWYCH w roku szkolnym 2024/ 2025
Zarządzenie - Polityka Ochrony Dzieci w Zespole Szkół w Jabłonnie
pokaż / ukryj podstrony
ZARZĄDZENIE nr 13/24/25
Regulaminy
pokaż / ukryj podstrony
REGULAMIN PRACY
REGULAMIN ZAKŁADOWEGO FUNDUSZU ŚWIADCZEŃ SOCJALNYCH z dnia 16 lutego 2024 roku
Cennik wynajmu pomieszczeń w Zespole Szkół w Jabłonnie
PROJEKT EFS+ "WDROŻENIE PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH W SZKOŁACH GMINY JABŁONNA" Numer projektu: FELU.10.03-IZ.00-0099/23
pokaż / ukryj podkategorie
Dokumenty rekrutacyjne do projektu EFS+
PRZETARG NA POMOCE DYDAKTYCZNE DO PROJEKTU
PORADY PSYCHOLOGA
pokaż / ukryj podstrony
Dzieci ze spektrum autyzmu
PORADY LOGOPEDY
pokaż / ukryj podstrony
Filary terapii logopedycznej
Centralne Zaburzenia Przetwarzania Słuchowego /APD/
Urządzenia cyfrowe a rozwój mowy dziecka.
ĆWICZENIA LOGOPEDYCZNE
Jak pomóc dziecku z zaburzeniami przetwarzania słuchowego?
Ćwiczenia słuchu fonematycznego dzieci w różnym wieku.
ZALETY CZYTANIA DZIECIOM KSIĄŻEK
SZKOLNE OŚRODKI "MINI-KARIERY"
pokaż / ukryj podstrony
Doradcza zawodowy? Kto to taki?
Umiejętności
PODSTAWY SKUTECZNEJ KOMUNIKACJI
KOMUNIKACJA WERBALNA
KOMUNIKACJA NIEWERBALNA
SZTUKA PROWADZENIA ROZMOWY
AKTYWNE SŁUCHANIE, CZYLI UMIEJĘTNOŚĆ POZYSKIWANIA INFORMACJI
ZASADY AKTYWNEGO SŁUCHANIA
ZAJĘCIA PROWADZONE W RAMACH PROJEKTU WDROŻENIE PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH GMINY JABŁONNA Numer projektu: FELU.10.03-IZ.00-0099/23
pokaż / ukryj podstrony
ZAJĘCIA Z ROBOTEM
Zajęcia wyrównawcze z przedmiotów matematyczno- przyrodniczych: Rodzaj wsparcia 2.5.3
Zajęcia rozwijające z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych 2.1.5
Zajęcia wyrównawcze z przedmiotów matematyczno- przyrodniczych: Rodzaj wsparcia 2.5.6
Czar lasu
W jakim świecie żyły dinozaury?
Zajęcia wyrównawcze z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych (2.5.1; 2.5.2)
Zajęcia rozwijające z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych 2.1.5
W jakim świecie żyły dinozaury
Zajęcia rozwijające z przedmiotów matematyczno przyrodniczych grupa 2.1.1
Zajęcia rozwijające z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych 2.1.3
Zajęcia specjalistyczne w świetlicy terapii zajęciowej grupa 5.1.4
Zajęcia rozwijające z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych 2.1.5
Zajęcia rozwijające z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych 2.1.2
Zajęcia wyrównawcze z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych 2.5.8
Zajęcia rozwijające zainteresowania językowe 2.2.1
Zajęcia specjalistyczne w świetlicy terapii zajęciowej, grupa 5.1.1
Zajęcia rozwijające kompetencje społeczno emocjonalne
Zajęcia specjalistyczne w świetlicy terapii zajęciowej grupa 5.1.5
Zajęcia wyrównawcze z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych 2.5.9
Zajęcia rozwijające z przedmiotów matematyczno przyrodniczych grupa 2.1.1
Zajęcia rozwijające kompetencje społeczno emocjonalne
Zajęcia matematyczno - przyrodnicze
Zajęcia wyrównawcze z przedmiotów matematyczno - przyrodniczych 2.5.9
Zajęcia z robotyki
EGZAMIN ÓSMOKLASISTY
pokaż / ukryj podkategorie
Informacja o sposobie organizacji i przeprowadzania egzaminu ósmoklasisty obowiązująca w roku szkolnym 2024/2025
Komunikat dyrektora Centralnej Komisji Egzaminacyjnej z 20 sierpnia 2024 r. w sprawie harmonogramu przeprowadzania egzaminu ósmoklasisty oraz egzaminu maturalnego w 2025 roku
• Komunikat dyrektora Centralnej Komisji Egzaminacyjnej z 20 sierpnia 2024 r. w sprawie materiałów i przyborów pomocniczych, z których mogą korzystać zdający na egzaminie ósmoklasisty i egzaminie maturalnym w 2025 roku
• Komunikat dyrektora Centralnej Komisji Egzaminacyjnej z 19 sierpnia 2022 r. w sprawie szczegółowych sposobów dostosowania warunków i form przeprowadzania egzaminu ósmoklasisty w roku szkolnym 2024/2025
KALENDARZ SZKOLNY ROK 2024/2025
PRACOWNICY ZESPOŁU SZKÓŁ
pokaż / ukryj podkategorie
Dyrektor/ Wicedyrektor
Nauczyciele
Administracja
Psycholog
Logopeda
Pedagog Specjalny
GODZINY DOSTĘPNOŚCI NAUCZYCIELI
HISTORIA SZKOŁY
pokaż / ukryj podkategorie
100 lat historii Szkoły Podstawowej w Jabłonnie.
Lata 1927 - 1938
Lata 1956 - 1960
Lata 1980 - 1990
Lata 1990 - 2000
Lata 2000-2005
Lata 2006-2010
Lata 2011-2014
Lata 2015-2019
Lata 2019 - 2020
Lata 2020 - 2023
PSYCHOLOG
pokaż / ukryj podkategorie
Czym zajmuje się psycholog szkolny?
Gdzie szukać pomocy? - telefony zaufania, poradnie internetowe
Dzieci z Dysleksją potrzebują pomocy!
Dzień Godności Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną
Podróż do Krainy Emocji
Wyloguj się do życia !!!
Parentyfikacja. O dramacie dzielnych dzieci.
NASTOLATEK PEŁEN LĘKU. JAK GO WSPIERAĆ?
Stres przed egzaminem – jakich błędów unikać
Depresja...
GALERIA ZDJĘĆ
INFORMACJE DLA RODZICÓW
pokaż / ukryj podkategorie
UBEZPIECZENIE 2024/2025
pokaż / ukryj podstrony
Ogólne Warunki Ubezpieczenia Następstw Wypadków
Instrukcja zgłoszenia roszczenia z umowy ubezpieczenia JUNIOR Balcia
DOBROWOLNA SKŁADKA NA RADĘ RODZICÓW
STOŁÓWKA
pokaż / ukryj podkategorie
Regulamin stołówki
Numery kont do wpłat
Cennik posiłków
PLAN LEKCJI
pokaż / ukryj podkategorie
KLASA I A
KLASA I B
KLASA II A
KLASA II B
KLASA III A
KLASA III B
KLASA IV A
KLASA IV B
KLASA V A
KLASA V B
KLASA VI A
KLASA VI B
KLASA VII A
KLASA VII B
KLASA VIII A
KLASA VIII B
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
pokaż / ukryj podkategorie
INFORMACJA O URZĘDZIE - TEKST ETR
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
pokaż / ukryj podkategorie
Obowiązek informacyjny "Sportowe Talenty"
DANE KONTAKTOWE
Polecamy
1
LOGOWANIE DO DZIENNIKA UONET+
więcej »
Informacje w sliderze
Jabłonna Druga 45,
23-114 Jabłonna
tel.
81 56 105 25
zsjablonna@jablonna.lubelskie.pl
PEŁNE DANE TELEADRESOWE »
POLITYKA PRYWATNOŚCI / RODO »
Przewiń na górę
Strona główna
Wyszukiwarka
Narzędzia
Menu główne
Menu szczegółowe